......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Wednesday 14 August 2013

Cinta Kami Berputik Kembali

Assalammualaikum..

hai... Selamat Hari Raya semuaaa... tak terlambat lagi kan nak cakap.. rayakan sebulan.. hihi.. mcm mane..apa khabar?? sehat ?? 
yeahhhh.... kite jumpe mr.Cinta mase 3hb Ogos rituu... lama sangat x jumpe die.. happy sangat2... makesian die.. habis jek keje.. balik mandi2 dah teruskena pegi kilang semula amek saya.... saya tunggu diakat kilang... hiihi tumpang kakabby saya... kali ni jumpa tukar tempat.. tak pergi Tiram Mart lagi... main The Store dengan Smart dah.. aha.. shoping raya.. horeeyy pi cari hadiah DL... hihiihihi..
mule2 kiteorang pusing2 The Store jek dulu.. cari lah mane tahu ade kasut.. tpi x banyak pilihan pulak... pastu kiteorang tukar pegi Smart pulak.. sebenarnye mang nak pegi Smart pon.. xthu macam mane boleh singgah The Store tu.. jalan2.. leh pulak nampak kedai yang jual gelang silver tu.. wahh... tapi mahal2 sangat.... xsampai hati mintak kat mr.Cinta..
then terus kan perjalanan cari kedai kasut.. hihi.. xtahu nak beli kasut yang mane.. maklum la saya bukan kaki shoping punnn... die pon same.. kalau tanye okay ke tak.. die tahu angkat bahu jek.. tapi last2 die ada tunjuk satu kasut nie.. comel jugak.. hihihi.. malu nak amik sebab harga die mahal... tapi die kate xpe la.. beli jek... yeahhhhh !!! suka hati saya !!!
lagi 1 hadiah untuk Raya pulk... dapat GELANG TANGAN .... yang ada lonceng tu... wahhh sayanggggg saya kt awak mr.Cinnta...  saya sayang jugak kat gelang yang awak bagi tu... hihhi... saya xkan ganas2 lagi... xkan putus gelang tu macam rantai dulu.. hihi.. malu bile die cakap saya seorang yang ganas...
penat berjalan sampai ke tenghari.. maklum la dalam bulan puasa... dekat pukul 2.30 kami balik... yess.. macam biase la.. saya mula lah sebak.. bergenang airmata kat kelopak mata... arghhh.. bile lah kite dapat jumpa lagi kannn.... xkuat nye masa tu... tapi mr.Cinta kawal emosi die.. bagus die nie... cover muka lagi.. tapi saya tahu apa dalam hati die.. die pon kalau boleh xnak lepas saya balik.. tapi nak buat macam mane.. dah mang tertulis macam tu syangg.. kite rheda.. lagipun kite belom menjadi yang halal lagi.. dah halal nanti tiap2 hari boleh berkepit...
by the way thanks sangattt ShahrulAzhar...... .awak layan saya bagai sang puteri hari tu... hope kite dapat tempuhi segalanya dengan lebih baik dah sabar...
ingat!!! kepercayaan itu penting tau sayang...
InsyAllah saya untuk Awak....
muahhhhhhhhhxxxx..

 

No comments:

Post a Comment