......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Thursday 1 August 2013

Alhamdulillah.. rezeki dari Allah

Assalammualaikum..

alhamdulilaah..hari ni result semester lepas dah keluar.. habis jek kelas pukul10 pagi tadi kami beramai2 serbu examdept untuk amik result.. aku paling xde perasaan mase tu.. tapi time lepas amik no terus terasa nak menangis.. malu kot.. aku senyap jek mase tu..
lepas jek dah siap aktif kan ID .. kiteorang beratur untuk amik result.. then aku beratur paling belakang sekali.. sorang2 lepas menjerit , menangis.. yang aku ni dah macam2 ayat aku bace untuk ilangkan ketakutan.. akhir sekali tingal aku, Aini dan Razif yang belum amik lagi.. hihi.. aku pegi dulu.. dapat jek helaian tu aku terus cari sudut.. awal2 aku warning dekat diorang jangan tengok dulu.. aku tuan tanah pun x tengok result sendiri..
cer teka ape yang jadi.. aku jerit dan mengis.. ya Allah aku bersyukur sangat..result yang aku jangkamenurut akhirnyenaik mendadak.. 3.72 .. mang  aku xsangka beb.. batch aku.. 4 orang pegang title Deans List.. Xsangka semester aku dapat lagi..
terus tepon mak gthu result.. tpi biase la mak.. respon nye hanya cakapp yelah.. aku terasa hati jugak.. tpi pkir2 semula.. hm,, mak xdengar kot ape yang aku cakap.. yelah,,cakap sambil mengis.. lepas tu meseg abg and akak2 aku.. aku nak balas jasa diorang yang hantar aku belajar jauh2 nie..
meseg mr.Cinta.. tpi xde respon.. tido agaknye.. so tunggu ler malam baru kol semula.. hihi...gthu dia result aku,, mr.Cinta cakap bagus lah tu.. teruskan lagi.. semenjak ada mr.Cinta ni aku makin bertambah semakin nak belajar.. hihihi.. ape lagi,, tuntut hadiah la yek.. pujuk punye pujuk... yeah !!! dapat kasut..mr.Cinta nak bli kan kasut untuk aku... sayanggggg abg... hihihi..
hari ni aku bahagia sangat ...
terima kasih... daaaaa....

No comments:

Post a Comment