......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Sunday 28 July 2013

3hari cuti yang membosankan

Assalammualaikum..
hai..hurm.. hari ni hari last cuti..jumaat aritu cuti nuzul alQuran.. macamorang gila aku terperok kat dalam rumah.. xde benda nak buat.. merancang macam2,, tpi semua malas nk buat.. 
last2 aku layan novel jek.. biasa la.. esok ada quiznnie.. tpi aku satu hape x bace.. dengar cerita esok result exam nak keluar.. seram la.. tpi excited nak hamik.. nak tengok gempak x gempak.. 
mr.Cinta Alhamdulillah semakin baik dan berubah.. kadang2 kita kenabagi peluang kedua kepada seseorang untuk berubah kan.. alhamdulillah,dia dah terima aku.. katenye aku dah semakin matang, dan dia bahagia aku dah berubah.. aku happy tengok die happy wei.. x cantct sellu pon xpe.. asalkan masing tahu sape dalam hati masing2.. 
doakan hubungan kami kekal till Jannah.. insyAllah..

No comments:

Post a Comment