......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Sunday 5 May 2013

hai u alls

assalammualaikum

dah lama xjengah belog hati saya nie.. maklum la sekarang dah busy dengan stdy. poksah pun xbagi sangat aku bersosial.. tapi aku rasa macam nak bergiat aktif la pulak.. hurm.. rendu tau. bace post2 yang lama 2. sedihnya..
sekarang aku still tengah paktikal sem4. lagi sebulan jek lagi abis.lepas tu final. risau nye.
poksah pulak sekarang,time2 macam nieeee.syok la membute. dia dah tkr shft malam.. da kuat ot. sbtu ahad pun nak ot jugak..
ok la.. hanya ini untuk kam0o semua dadadaaaa. mr.Cinta di hatiku. muah.

No comments:

Post a Comment