......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Tuesday 13 November 2012

aku tak faham

Assalammualaikum..

shahrul...shahrul...shahrul...
kepala aku asyik pikir yang empunye nama tu... aka mr.Cinta...

sudah la.... aku penat mcm nie..tiap kali aku ingt kengan2 aku dgn die mesti aku nk ngis.. ( tgh tulis belog ni pon mngis lagi )... aku xthu dah berapa tempayan dah aku mngis.. kenapa aku mcm ni.. aku xfaham... mungkin sebb aku terlalu syg kan die.. over sngt ke sayang aku kt die.. smpai aku xleh nk trimme tkdir..

kawan2 aku ckp.. bercinta mesti ade mtlamat.. kalo sekadar tuk sesuka bek xpyh... naik tebal muke aku hari2 mngis..aku xnk kawan2 aku nmpk aku mngis sbb die.. aku xpenah cerita keburukan syg aku... orng yang kite syg.. orng tu la yang kite snjung.. kalo boleh kite nk orng lain thu btpe bhgia nye kite bile dgn die.. kite nk die yang paling perfect diantra pkwe2 orng lain...

dulu...orng kate kami sweet.. xleh ingt mase melintas jalan kt depan kilang dulu.. punyer la malu...cubit baju die jek mase nk melintas jalan.. kalo lelaki yang miang gtal.. dah lame pgg tgn ajak melintas kan.. tpi mr.Cinta x mcm tu.. nk kuor dulu pon sembunyi2... sbb tkot orng lain nmpk. 

yang paling2 aku rendu saat2 bersama die.. saat die cium dahi aku.. stiap hari.. rase dilindungi sangt2.. paling sedih mase seminggu lepas kami nak berjauhan.. aku mintak die suap kan aku makan.. ya Allah.. aku dapat rase kasih sayang die mase tu kat aku..

tpi... tu hanye kenangan... sekrng aku xdapat menikmati semua tu... kalo sebb aku stdy aku ilang kasih sayang die... aku rase ilang semua mood aku nk stdy.. final exam nie.. kite tngok jek la.. semgat aku mang ilang...

aku xthu lak muke aku pon brubh semenjak 2 menjak nie.. dak2 nie ckp muke aku mcmmuke orng mintk darah..pucat jekk... aku mcm biase.. aku akan ckp xde lah.. ok jek.. xrase pape pon.. walau hakikat nye.. aku thu sbnrnye knp aku mcm tu..hnye dri aku jek yg thu..

No comments:

Post a Comment