......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Saturday 20 July 2013

haiiiii..

Assalammualaikum...

setela sekian lame x menjengah belog ku tercinta, akhirnye malam ni aku menjengakan diri ku mengadap si belog ku.. haha.. ayat enta pape entah. 
antara aku dengan mr.Cinta terlampau banyak sangat konflik .. asyik bergaduh jek sekarang nie.. then aku berserah.. kalau ade jodoh ade la yek.. xleh dahnak mengharap sangat..aku bagi die terlampau ke budak budakan.. aku try gak la nak matang tapi hm.. hampeh,,perngai aku sama jek..maybe xsedia lagi nak berubah menjadiorang yang matang..
sekarang ni aku dah semester 5.. yuhu. xsaar nye nak habis belajar then kerja.. tpi time belajar ni banyak sangat masalh nye.. dengan duit nye lagi.. waktu lagi.. tpi xpela kan berkorban demi kejayaan.. akuskrg nga menunggu result untuksemester lepas..uh.. takutnye .. 
hm,,xthu lagi aku nakcerita hape.. setakat ini saje.. lepas ni.. aku akan sellu share cerita kat belog ni lagi.. bukan hanay tentang mr.Cinta.. tpi tentang study aku jugak... 
bye u ollsss ... smile sokmo..

No comments:

Post a Comment