......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Friday, 2 November 2012

kasih & sayang ..

lame dah x berceloteh kt belog nie.. suke duka idup aku bersama si die semua ade dalam belog ni.. haha.. kadang2 bace rase nk ketawa (hapy ) jek.. tpi kadang2 rase sedih..

perubahan yang xdapat di jangka.. membuatkan aku rase sedih sangat... wahai mr.Cinta... dgr la luahan hati ku ini... (alamak.. terjiwng lebih la pulok dah...)

semakin hari semakin banyak perubahan mr.Cinta terhadap aku... orng kate.. mase mule2 bercinta memang lah rase asyik nk berkepit jek.. rendu n mcm2 lagi.. bile dah berbuln2 bercinta.. hmm... semua tu hilang melayang.. itulah situasi aku yang sekarang... haishhh... dugaan percintaan...

tapi.. aku redha akan semua yang berlaku ni.. cinta mr.Cinta terhadap aku xpenah ilang.. yang ilang hanya kasih sayang terhadap aku... ape makna cinta tnpa kaseh sayang... cinta yang hadir tnpa corak.. blwh x korang bayangkan.. tpi mungkin ini tkdir untuk kami berdua..

alhamdulillah.. kami still boleh bersama sehingga sekarang.. walopun masing2 sellu sakit hati.. ade jek yang tak kena.. aku suka merajuk dgn die.. yang die pon skrng dah pndai nk letak2 tepon terus ... (macam comel pulak mr.Cinta merajuk) hahahahahaha

yang sangat aku hargai.. walopun kami kurang nk bermanja2 mcm mule2 bercinta dulu.. die still x penah ubah takhta aku kat dlm hati die.. aku sangat2 bersyukur ditemukan dgn mr.Cinta...

doakan la kebhgiaan kami.. alhamdulillah ada nye Mr.Cinta aku masih faham erti batasan dalam percintaan..

sayanggg kamoo selamanye abang... muahhhhxxxx


No comments:

Post a Comment