......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Thursday, 8 November 2012

berkecil hati

Assalammualaikum..

dah xde jalan lain..aku terpaksaikot rentak mr.Cinta.. hati kuat cakap die xkn curang dgn aku.. tpi die still buat bnde yang aku xsuke.. aku bncii... 

aku sngt2 perlukan die..setiap nafas aku, aku nak die ade dengan aku... ape salah aku smpai aku diseksa smpai mcm nie sekali.. langsung xde sifat kasihan.. sifat sayang mr.Cinta kat aku

aku nak die yang dulu.. aku rendu die yang dulu... belog ni jek la peneman idop aku... xde sape pham perasaan aku..

bile aku ngadu kat kakak2 aku.. ayat yang same diorng ckp... study la dulu.. aku bkn x study.. aku study.. tpi mr.Cinta tu semngat untuk aku.. 

arghhhhh!! kadang2 aku xphm dengan diri aku sendri...

No comments:

Post a Comment