......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Sunday 11 November 2012

Terima Kasih Sayang

Assalammualaikum..

huh.... hari nie aku rase hapy sangt... bhagia.. nth.. mcm2 lagi la yang aku rase kan.. mcm orng giler pagi2 bngun tido terus senyum sorang2.. :) hihihihih

nk tau... malam tdi mang aku rungsing sangat.. ade problem sikit.. dgn tpon xde tpup.. mr.Cinta pon same xde kedit...rase mcm setengah jiwaku mati lah.. ceeewahhh... lepas mengis... mengis... mengis... lepas tu mengis lagi... tu lah kerje aku mlm tadii...

malam tdi mood langsung xnk pndang tpon..sebb orang yg tpon aku tu semua nk marah kat aku.. hmm sampai la pkul 10 lebih.. ade 1 msg masuk taw.. wow.. hapy dlm mengis.. mr.Cinta hantar no tpup... agak nye die dengar kot aku ngis2 pngil name die.. still mcm dulu... kami masih ade sixth sense lagi... 

aku ape lagi.. terus tpup then tpon mr.Cinta... mengis smpai tersedu2 bila dapat dengar suare die.. die tny.. lagi kuat aku mengis... mang la tgh ade problm kan.. mengis tu campur sekali ngn rendu kt mR.Cinta.. malu nk ckp .. last2 ckp gk ngis sbb rendu..tpi die x cye... hihihihi... so..citer la ape problem yg sbnrnye kt die...  

hihihi..risau gak die ek.. bile aku mengis mcm tu mase tpon aku... terharu la!!!!
 
tapi sempat lagi die selit2 kan nasihat untuk aku... mcm biase.. die akan sentiasa bgi nasihat bile salah tu mang berpihhak kat aku.. tu lah salah satu sbb kenapa aku tergila2 kan mr,Cinta ni..

lepas dah puas mngadu kt Mr.Cinta.. then kiteorng msg... aku ni ckp jek nk tmn die betulkan motor... last2.. tgh tnggu mr.Cinta balas msg..aku pon tertido... hihih.. penat mengis.. 

ape2 pon... terima kasih abg... sebb sudi lagi mendengar problem n aduan ayg kat abg... sayanggg abg sngt2,,, sayangg cinta kite selamanye.... 

muahhhhhhhhhhxxxx

No comments:

Post a Comment