......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Friday 7 September 2012

Permainan Perasaan

apakah semua ini.. kuatkah aku untuk menharungi hidup tanpa mr.Cinta... setelah hampir 9bulan bersama.. bermanja.. bergaduh.. gelak ketawa bersama..

permainan perasaan .. adakah aku yang bersalah dengan segala yg terjadi. kesedihan semakin menjadi2.. aku still nk jadi yg terbaek untuk mr.Cinta..

ternyata minggu nie.. minggu kesedihan bagiku.. abg.. kenapa ni semua perlu terjadi antara kite sayang.. ayang lemah, lemah bile xde abg.. abg bnyk sngt bgi sokongan kt ayang.. tp.. kenapa kite harus berpisah sebegini.. xde cara lain ke yg boleh membela cinta kita nie..

hati ini.. xpernah sape pham tntang cinta ayang terhadap abg.. rendu nye ayg.. kenapa kite yg diduga mcm nie syg.. kenapa.. 

ayang merayu.. walo ape pon tujuan abg.. ayg akan sentiasa di belakang abg.. ayg xkn biarkn abg berdiri sendri.. 

love u so much syggg... miccciuuu... jgn tinglkn ayg yerk... :(

No comments:

Post a Comment