......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Thursday 26 April 2012

-> Aku Tak Sanggup

Assalammualaikum..

Result intebiu under goverment bru jek kuor 2 hari lepas.. seperti mane yang aku pkir.. keptusan nye dukacita.. tpi xpe..aku dah try sebaik boleh da.. dah xde rezeki nak buat macam mane kan., redha dengan ketentuan yng Maha Esa..

bukan aku jek sedih.. family2 aku dengan pok shah 2 kali ganda sedih... aku jek la harapan mereka semua.. maklum lah aku anak bongsu... mak harap sangat anak dia sorang ni boleh kerja under kerajaan.. mintak maaf bnyak2 yek.. ieka buat buat semua sedih..

Pok shah.. terus berubah.. riak muke tenang yang selalu aku tngok dulu sekarang jadi muke yang risau resah memikirkan sesuatu.. aku thu ape yg di fikir dia tu.. 

risaukan aku bila aku berjauhan dengan dia..

risaukan aku, takot sejarah berulang kembali..

tpi dia terpaksa merelaan sebab aku nak study.. dalam aku pandang mata dia... aku renung.. nampak segala2 nya.. sedih aku.. kalo lah dia thu aku ni lagi berganda2 risaukan dia mesti dia lagi sedih..xsngop aku tengok dia sedih...

semakin aku menghitung semakin aku takot..detik2 yang aku tak ingin kan.. so aku pujuk diri aku untuk sembunyikan segla perasaan aku ni...




No comments:

Post a Comment