......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Monday 23 April 2012

-> Rinndu

Assalammualaikum..

aku rindu die !!!

aku thu aku pnyebab semua ni berlaku.. tpi aku nk die tahu aku sayang die...

aku berubah macam ni pon sebab ni permintaan die.. tpi aku pon xpham sebab aku berubah sangt2.. die hapy ke x dgn perubahan aku ni.. aku pon x thu..aku rindu giler2 kat die.. rindu nak ketawa macam dulu.. macam mase mule2 kenal.. walopun hari2 nampak die.. aku xtahu kenapa ngn hati dan diri aku ni..

Harini (24/3) aku rase dri aku macam xmenentu.. macam2 perasaan ade rindu, sayang,takot..

Ya Allah..tolong la hambaMu ini.....


No comments:

Post a Comment