......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Monday 19 March 2012

~> untungnye sayeww

berbelog sebb nak mengadu nih..malam tadi sayew touching..kihkihkih..macam gedikxx gitu lorh..nak tahu tak ape yang aku beruntung sngt2...

beruntungnye aku ade Shahrul Azhar @ Pok Shah @ Mr. Cinta.....

mase dulu kalo berkapel jek..msti aku jek yang yok2 serius..tapi biase latuh mase budak2..semakin meningkat remaja nie macam2 aku belajar tentang kehidupan..peranagai orang sekeliling.. and aku sedar diri aku ni sebenarnye jenis yang macam mane...

biase la..nak kate aku cepat tepengaruh tu.. mang pok shah katew yek.. seriusly la..mase tpengaruh dulu tuh mang aku xsedar..sampai la bilew aku kapel dengan mamat haprak!!! yang suke nak belasah2 aku tuh...

owh..mcm ni ke becouple..suke ati mak bapak laki tiri mak kau jek ko nak cepuk aku sanew sni.. bile mampos  ler!!! sib baik la aku cepat sedar..agknye kalo aku trus kapel dengan die.dah mati dah aku.. hahaha... kena katuh dengan tukul besi... 

kadang2 kelakar..terasa diri bodoh giler percaya dekat lelaki macam tuh...

sekarang aku tak tahu la..rase macam nak serios sngt2 ngan si die.. dah surrender kot nak main2 kan perasaan lelaki2 kat luor tuh.. hahaa..sory la yerk ... tu Atikah yang dulu..Atikah yang sekarang dah bayak berubah..

sayangggg kamoo lebih2 Shahrul Azhar... lepas dengar cerita malam tdi..rase macam myesal pulak sebb selalu sakitkan ati kamoo.. betul jugak kate kamoo "dah buat salah tahu nak mintak maaf..nti buat salah lagi"
degilkan aku nie...beruntung la aku dapat die sebab die faham perangai grdixx aku ni macam mane..

tpi dalam proses nak brubah..boleh ke.. kite try tngok menjadi ke x trnformasi aku ni... hope mnjadi lah...

and lupakan segala perkara yang kotor dulu2 tuh..aku nak start idup baru dengan mr.cinta.. 

ade benda yang sangt2 aku takot kan..tpi aku xnak cerita sekarang.. sebab msih rase sedih lgi..

walopun sedih...aku still nak ketawa..hahahahahhahaah,,,buroknye perngai aku ni...


"Cinta Kamoo Sampai Syurga Al-Jannah"

No comments:

Post a Comment