......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Wednesday 14 March 2012

~> Bile Aku Sakit.. :)

Dah lame x meluahkan  isi hati aku kt blog ni kan... sorry lah..xde mse la nak update... sbb mood xbrpe ade nak menulis blog ni...

Selasa hari tu.. 1st check up dekat Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru pasal Thyroid Disease aku tuh... doktor tuh dah ckp dah yg aku ni mang ade thyroid.. hurmm,, sib bek lah penyakit aku ni xterok sngt,.. sbb tu la aku pon smbil lewa jek dengan penyakit ni.. x tahu bile da semakin mmbesar macam2 nak kena.. leh kena surgery taw.. terpikir sal surgery yg penah aku tngok kt Hospital mase praktikal dulu.. tu yg aku berubh hati nak buat check up..

adoyai.. berjam2 nak tnggu mendaftar.. rmai giler org.. biase la kan hospital kerajaan.. check dgn doktor kejap jek.. die tngok hah leher aku ni.. habis kena buka tudung.. ingtkn juz amik tarikh appointment jek..rupenyer trus jmp doktor.. aku plak pi pkai tudung berbelit2 tuh.. kuor blik doktor msing2 tngok..pelik la tuh.. kenapa la budak ni masuk bilik cun2.. kuor blik skai yang teramat..

Ape!!! kena amik darah... haha.. sib bek la hati i kental u.. dah x tkot dah nk amik drh.. maklum la berpengalamn menderma darah sudah... amik drh dah bnyk kali kena dah mase dekat HTAR dlu.. ish2..seperti biase..kalo doktor pelatih..semua org tkot.. dier cucuk kuor..cucuk kuor.. ksian makcik tuh.. sin baik la aku kena dengn JM tuh.. xsmpai 5min.. dah settle dah.. tpi makcik tuh.. still x siap2 lgi..ksian nye... xbaik tw doktor wat mcm tu kat patient.. tetibe aku teringt pulak kat seorng doktor yang penah aku assist dlu...rindunye dekat pengalaman2 aku tuh..bile la nak rase macam tuh lgi..

Btw.. shahrul xpecaye sangtkn yang aku ni ade thyroid.. hah..tngok leher ni.. nampk x?? nampak ???

ee,,ade benjol la kat leher tuh...
tu lah..orang ckap orng ade sakit kan.....

hah..caring taw mr.cinta ni..namak jek mcm selambe..tpi die amik berat giler kt aku.. kalo x makan ubt...bis la kena marah..

marah demi kebaikan...

tu ler ayat die... sbb tu kalo die marah..aku xkan melawan..n senyap jek la... xbek taw melawan..sebab mr.cinta xpenah ajar saye ni kurang ajor... hihihi....

e...  bru nak feeling2... pok shah ni dah sesibuk nak bce blog kawe.... nak..bace lahh....
muahhhhhxxx... love u more!!!

 


No comments:

Post a Comment