......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Saturday 24 March 2012

~> 2 Month With Pok Shah



actually 21hb aritu genap 2month kiteorang kapel...haha..suprise giler..lepas kapel dengan balak yang kaki belasah..aku mane penah kapel lame2..paling lame pon 3minggu...kihkihkih

Alhamdulillah la..aku leh bertahan dengan Pok Shah...harap2 sampai bile2..Amin~ ~

Hari nie 1st time aku dating dengan Pok Shah berdua..Sweet gitu lorh....selama ni dating pon kat uma akak die..hapyyyyy sangt2...walopun setakat kat Today Tiram.. tpi kenangan nye tuh...mang xdpat aku lupekan la...

Sampai2 jek Today tuh..aku dah nampk iklan cerita 7petala Cinta....

abg...cerita 7 petala cinta la... nak tngokkkkkk.....
jom2... (sepantas kilat Pok Shah bgi respon)
hihih...ok2 jom kitew tngok....

Seat biase F11 & 12.... xramai orng pon yang tngok ade la dalam 9 orng jek kt pnggung tuh..tpi best giler... aku mang nak sangt tngok cerita tuh..sebab tngok making die aritu... hehe..trus aku ajak Pok Shah nk pi tngok wayang...tngok wayang sambil makan pop corn & air orange... share2 jek....jimat duit lah katew kan...

Kuor2 jek wayang trus cari bilik kecik..haha,,,maklum ler duduk dalam aircond.. sib baik la dekt jek bilik kecik... da sedap berjalan2 ternampak pulak ade kerusi urut yang Rm1 untuk 3min tuh... sajew la suh Pok Shah rehat kn bdan..aku banje la die RM1 pi urut badan.. hehehe...

wah...syokkknyewwww!!!!

lepas sedap mgurut badan aku ajak Pok Shah pi kedai buku BADAN kt Today tu..mang niat di hati datang snew nak pi cari novel...kbetulan pulak masew datang tu akak yang kerja kt situ tngah mnyusun novel2 yang baru.. ambil peluang la... akhirnyew aku terpukau dengan satu novel ni " Sayang 3 Dalam 1 " sekarang ni ngh syok ler membacew nye..sok leh la wat peneman aku mase kat dlam bus odw ke shah alam...



perempuan kan..x lari dengan tudung...kalo boleh semue nak dibelek..nak dibeli... kesian pakwe aku nie..macam orang giler di buatnyer...sib bek la xde orang kt kedai tuh..cume ade kami dan pekedai tu jek...boleh la die wat memekak kat kedai tuh.... 

selepas puas meronda kat Today tuh..baru terasa lapar giler..pusing2 cari tempat makan..terpikir pulak tmpt makan yang Pok Shah kate sedap tuh...mang btol pon sedap..lagi sedap bilew makanan kiteorang tuh ade orang yang bayarkan..kihkihkih..thnks yek kawan..3 tahun xjumpe dah,,tetibe jumpe bayarkan makann kitew pulok...

haha..ade kedai ikan la..biasew la aku kan pencinta haiwan.... Pok Shah layan kan jek kapale aku..jom la masuk die katew.. pusing2 tngok ikan..Pok Shah belikan aku ikan Sekila.. haha..betol ke aku eja ikan tuh... comel.. warna merah... thnk abng,,,belikan syang ikan...

Ini lah Red Warior sayew..pngubat jiwa & hati... hadiah 2month kapel... hihihih....


No comments:

Post a Comment