......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Monday, 13 February 2012

-> Pok Shah !!!!!! buat kecoh di pagi hari.

Pagi2 dah amik mood kije da... lupe kan kes yang blaku kat aku mlm tdi... xnk ingt dh... bgun pagi dengan niat and azam yang bru.... selepas kena ceramah agama malam tdi dengan Pok Shah.... huhuhu.... melalak leraung aku di buat nyer....

         

hahaha.... bajet hnsem pok shah ni nak suh aku amik pic die.... hahaha.. poyo btol la demo ni... tpi makin demo poyo.. makin kawe sayang kt demo... tpi pelik aku arini.. biase pagi2 aku da msg dah die tny kat mane.. tpi hari ni... die lak yg start msg aku...

Pok Shah : sombong demo ari ni... langsung x msg kawe...

aku x perasan pon yang aku x msg die.. hahaha.. pelik2... tpi sebenarnye xde la pelik sngt kan... hahaha....

nak tahu ape yg kecoh sngt pagi ni !!!!!?????

ade budak bawak forklif nak masuk lubang...bukan nak.. tpi dah masuk da...

terkejut aku degr..... tpi aku still wat do no jek la... degar jek lagi sekali budak compound... cecepat la tnye sape yg bawak forklif tu... hahahhahaha.... rase kelakar + kesian aku...... rupe nye Pok Shah yang bawak forklif tuh.... adodoi.... malu kawe....

Tak habis pkir.. mcm mane la si die tuh leh lalu kat jalan tuh.. kecoh satu kilang die buat nyer.... risau2 kawe.... dah agak dah mesti si Pok Shah tu kena marah... xser sedih2 deh... kawe kan ade.... hihihihi......

xkan la aku nk ketawa kan die kan... sian taw kat pkwe aku tuh.... maybe penat sngt kot.. semlm die loading 2 container.... xpe2.... jgn risau... sayang sentiasa ade untuk abg ..... sayangggg demo sngt2...

ade kepelikan kan sini....
lubng tu lubang ape yek ????

 korang pkir sendri la lubang ape yang aku maksud kan tu ea....

pikir forklif... pikir lubang....
selamat mencuba.... hahahaha

lubang ?????????????? bye2..... smile (^,^)....

No comments:

Post a Comment