......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Saturday 11 February 2012

-> DEMAM ~ Mcm2 Ragam Pok Shah..

semalam die OT.. rajin kije sebb nk betol ksn motor yg tngh merajok tuh.. blik2 kije je da mngdu nk demam.. arini buat kije waktu2 tghari.. tgh2 pnas sngt2.. ngatkan dah biase kije pnas2 xde la nak demam.. semalam boleh lak antibody die tu lemah.. aku ingt sesaje jek la ckap demam.. aku pon wat jek la ilex2..

sekali malam tdi datang jumpe aku.. peh, da pnas ea bdan die.. leh than tinggi jugok la... aku rase dlm 38'c suhu bdan die tuh... mata pon dah merah.. tpi still lgi tuh nk kuor brembun malam2.. lempang kang baru thu..

                                                                                                         

malam tdi nak tido pon xbleh.. rase mcm ae budak mrengek jek bile demam.. hahaha.... xleh tido la.. pnas la... pening kpale la.. mcm2 ragam.. da mcm budak kecik jek.. da la arini nk kena bgun awal pkul7.. sib baik senang nk bgun.. bile die kate badan dah sejuk.. hurm aku pikir dah nak baik la demam die tuh.. die pon ckap leh OT arini...

                                                                 

sekali tup2 nak halfday pulok... hahaha.. agaknye demam die dah nak baik.. dah start diarrhea pulok si Pok Shah ni.. pnas die nak kuor lah tuh.. lemah la bdan kalo cm tuh.. nk kije lgi la x boleh... ksian2... suh mkn ubt xnk... degil nye demo !!! xser dngor kawe oyak....

time to rest my dear... lepas dah mkn tdi... trus pi rht... lena tidor la nampak nye... xpe2.. biar demo cepat2 sembuh... syg demo sngt2 deh..... <3 <3... (^,^)..

                                      

Semoge cepat sehat to demo deh............... nti kawe leh tngok demo senyum sokmo.... kalo x nti demo asyik tunjuk muko sposen demo tu jek... x commel deh.. hahaha !!

No comments:

Post a Comment