......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Sunday 19 February 2012

- > cuti hujung miggu kami ~~

hurm.. malam jumaat aritu jek diorang da sebok dah ckap2 sal nak pegi festival layang2 dekat pasir gudang.. mak awal2 lgi dah gerak dtang tiram dengan k anje,abg khir,atok (ayah tiri) n mak tua.. bwak mkanan byak2.. kumpul kuage rmai2..bestnyer... dgr la ank sdre aku mnjerit sane sini... happy jugak... sesekali kumpul reramai n bising2..

malam ni jugak la aku terkantoi dengan mak pasal pok Shah.. kak anje la tuh.. dah thu bkk fb aku..leh lgi bukak profile aku.. dah sah2 terpampar picture aku dengn pOK Shah.. adoi,, malu + takot... sempat la gak aku melalak... tkot mak marah.. blom kena marah,aku dah mngis dlu dah..

pgi2 sabtu dah bngun awal2 dah..prepare nak pi jejalan tngok layng2.. ahahaha.... excited masing2 nak pegi.. pegi sane jek time2 ujan nak turun.. ape lgi.. basah lah kena ujan... hurmm.... nak wat cm ner kan..






 nie la picture yng sempat aku amik... xlarat nak amek picture bnyk2... besar kan layang2 tuh... commey..

ari ahad pulok time aku jejalan dengn Pok Shah... seperti biase la... kiteorg tak kemana pon... pegi Kg. Oren la.. mane lagi kan.. tempat pling selamat untuk berdating... orang x syak ape2.. sebb rmai org kat situ... biase2.. kumpul2 dengan kuage Kelate.. best nyer......

Sekaligus mendekat kan aku dengan sedara mara n adik beradik Pok Shah... so,nti xde la aku segan2 bile lain kali jumpe degan diorg... ade baby arisah yang commey.. suke sngt die main,,, hahaha.. praktis2.. diorng ckap kat aku... tpi xsempat nak snap picture arisah... tak teringt nak snap.. ahhaha





yang dapat amek just picture Danny jek... hehehe,, cute sgt Danny..mule2 jek xnk dukung dgn aku.. lame2..melekat trus.. hahahha... tpi ade terselit picture baby tua... hihihi.. sebok jek la pok shah @ mr.cinta ni.... dah la amik picture nyorok2.. tkot org kat dlm umah nmpak... hhehehe.. malu la tuh...

by the way,,aku rase happy sngt di samping org2 yg aku sayang... hope kebhgiaan ini boleh kekal lame.. hingga ke akhir hayat... sayang smua... muaaahhhxxx.. :P

No comments:

Post a Comment