......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Tuesday 21 February 2012

- > My heart just 4 You mR.cinta

ntah la.. ttbe tringt kt pok shah bile berblog ni.. msti korg boring kn..sbb stiap tjuk kt blog ni.. msti aku akan cerita sal die.. nth la.. maybe aku tgh angau kot... kalo bleh nak gthu 1 dunia yg aku ni sayang kt die sngt...

hari2 aku semakin ceria bile bersama die.. sehari xjumpa.. mcm cacing kepanasan.. xpndai nak duduk diam ^,^..hihihihi

tpi bile dah bergaduh.. masing2 nak tarik muke.. sorg ke utara.. sorang lgi ke selatan.. sorng muke sposen sorg lgi dah bnjir.. hahahhaa..... tpi alhmdulillah la... hubungn kami still elok lgi..

petuanye.. slalu la kena memahami satu sama lain... salah seorg msti kena mgalah bile bergaduh... ketepikan ego yng meninggi mcm gunung everest tuh... tpi biase nye aku lah yang mengalah... sebb aku xboleh kalo sehari x msej or xdegr suare mR.cinta ni....

Korang2 doakan kebahgiaan kami yek.. mudah2an di redhai Allah.. dah direstui kluarge.. 

kite hanya mampu merancang..tpi Yang Esa akan menentukan segala nya...

sye sayang sngt2 kat kamoo Shahrul Azhar Shamsudin... thanks atas segala pengorbanan demo kat kawe... kawe tak kan tinggalkan demo... kawe tkot kena lempang dgn demo.. hihihi ....



No comments:

Post a Comment