......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Monday 21 May 2012

-> miss u my belog :)

Assalammualaikum..

amboii.. lame x mnyinggah kt sini... biasa nye lalu jek.. sory la... xde parking la.. sbb tu x singgah kt belog... sory my beloggg... hahaha

banyak rase nak story2 hari nie... tpi takot ter over menulis pulak... hai semua... !! sihat x ?? tyka sehat jek.. makin betambah sehat.. maklum lah.. hati tngah senang kan... hihi

sebenar nye nak gitahu ni.. tyka dah dekat 2 weeks amik lesen kereta.. Mudah2an next week dah boleh la dapat lesen L... xsabar rase nye nk memandu kereta.. macam syok jek tngok orng belajar bawak kereta ...

lagiii.. nak cerita ape ek..... jap ek... nk think think jap... :)

hah!!! harinie 21hb... setiap bulan 21hb ni la yg paling aku ngan pok sah tunggu... annivesary..bulan ni anniversary yg ke 4 month... hhahaha.... bestttt.... dah wish malam semalm dh... siap main tiup2 lilin... tpi cume dalam angan jek la.. giler aku nk kuor malam lagi.. mang x la... dulu boleh.. but for now ?? i think no.... sbb aku nk jadi yg terbaek untuk oncet sayangggg aku tu... hihi

doakan la semoga hubungan kami ni berkekalan sehingga hari akhirat kelak...

love u Abang.. untill syurga Al-Jannah... 


No comments:

Post a Comment