......aku tetap aku ..... ARTIKAH BINTI SELAN...... 21 years old....... 21 Nov 1992....... anak jati JOHOR DARUL TAKZIM...... student nurse Management & Science University...... sayang awak selalu.... SHAHRUL AZHAR SHAMSUDIN............ (^,^)

Sunday 22 April 2012

-> Sakit hati

Assalammualaikum..

semakin lama..semakin aku suke sngt ngn spongebob aku ni.. perngai kau..ya ampun... x tertanggung aku... hari2 menghadap patung macam kau..leh pengsan aku....

perngai yang tak disukai rmai... aku xthu ler nak tegur spogebob ni macam mne... menjadi2 pulak... wat aku xsuke n benci dengan perngai kau..please la..dah besar kan.. walopun sebenarnye kau xsebesar mne.. hahaha..

bak kata pok shah..xpyah dilayan.. makin di layan..makin menjadi...



 * watak tambahan belog aku is spongebob sewell :P

No comments:

Post a Comment